Πρόσφατα Θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
sdim | ||||
giorgostriant | ||||
versys650gr | ||||
vassilianna | ||||
npap | ||||
Constantinos | ||||
marlene | ||||
terravoice | ||||
gvhools | ||||
DrossTheBoss |
Άλλα φόρουμ-blog linux
www.linuxformat.grwww.athlug.gr
www.ellak.gr
http://forum.hellug.gr/
http://kigka.blogspot.com/
Κοινωνική Δικτύωση
Bookmark and share the address of linux mint forum on your social bookmarking website
Επισημάνετε και μοιραστείτε την διεύθυνση του GREEK LINUX MINT FORUM στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης σας
Αναζήτηση
kde ή gnome και γιατί?
+2
giorgostriant
vassilianna
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
kde ή gnome και γιατί?
ο τίτλος τα λέει όλα (επειδή εγώ είμαι αρχάρια και δεν έχω ακόμη άποψη περί τούτου) : τι από τα 2 προτιμάτε?
vassilianna- Linux Master
- Αριθμός μηνυμάτων : 175
Ημερομηνία εγγραφής : 18/05/2010
Τόπος : στο άπειρο (και ακόμα παραπέρα)
Απ: kde ή gnome και γιατί?
Εγώ προτειμώ GNOME γιατί μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και δεν windows-φέρνει καθόλου...
Βέβαια τα λεγόμενα του sdim με κάνανε να θέλω να δοκιμάσω το καινούριο KDE...
Βέβαια τα λεγόμενα του sdim με κάνανε να θέλω να δοκιμάσω το καινούριο KDE...
Παιδιά, θα σας πω απλά το εξής:
Ήμουν φανατικός gnomάς μέχρι πριν κάποιους μήνες, όταν ακόμη η εξέλιξη του KDE δεν ήταν αυτή ακριβώς που ήθελα (πολλά bugs,rough around the edges).Συν το ότι η πρώτη επαφή με το Linux ήταν βέβαια το Ubuntu πριν 3 χρόνια, και συναισθηματικά δέθηκα (και είμαι δεμένος) με το Gnome,το οποίο έπαιζε και παίζει απρόσκοπτα,χωρίς ιδιαίτερα bugs.